Poradna MARIMEX 10970020 Pool House M2 500x433x250 cm

Autor: | Vloženo: 03.10.2012 000 15:16 | Témata: Poradna MARIMEX 10970020 Pool House M2 500x433x250 cm

Reklamace zastřešení, uznali někomu??

Chci se zeptat - je tu někdo, komu uznali nějaký vadný díl na zastřešení k reklamaci? Druhé léto se mi na střeše udělaly trhliny, další sezónu by již nevydrželo ... dnes přišlo vyjádření z Marimexu, zamítnuto - důvod: nevhodné používání!!! Jsem docela rozčarovaná, přemýšlím, kam se obrátit dál, zelený materiál je evidentně nevhodný, nevydrželo záruční dobu a zamítnuto. Napsala jsem ještě paní, která reklamaci vyřizovala, nějak si neumím představit, jak došli k tomu nevhodnému používání ... opravdu jsem naštvaná. Zastřešení stálo dost peněz, kupovali jsme kvůli malým dětem, na nové nemám.

  • Eva Kopecká

    Eva Kopecká

    26. října 2012

    Vážená zákaznice, jsem moc ráda, že nejsme jediní kdo jsou naštvaní a dalo by se to říci i vulgárně. Naše zastřešení bylo zakoupeno loni začátkem května v OBI za cenu 3990kč a pro nás jako důchodce to není také zanedbatelná částka. Pořizovali jsme zastřešení kvůli vnoučatou, ale bez poruchy bylo pouze jednu sezonu. Letos v červnu (druhá sezona), jsem už podlepovala a přišívala vystužení mezi zipem a folií, tento byl pravděpodobně loni na jižní stranu a později se začal trhat i druhý. Byla jsem smířena s tím, že přes zimu vystužím i ostatní, bohužel když jsme kopuli v září sundavali, trhala se všude jako pergamen. Není co opravovat. První reklamaci, kdy jsme požadovali výměnu zboží paní Janečková s firmy Marimex zamítla, u druhé opravu a tam nám bylo vysvětleno, že v návodu upozorňují, že se tkanina zastřešení může časem potrhat.Proč je záruka na jakýkoli výrobek 2 roky? Ještě napíšu podobný Mail p. Janečkové, že tento výrobek má asi jedinou vadu, neměl by se používat na sluníčku. Takže jsme si asi dovolili příliš, když jsme ho dali na celé léto nad bazén. Dostala jsem jedinou radu kterou určitě využiji, předám tento nekvalitní výrobek na obchodní inspekci, ať mi poradí jak docílit toho,. To je taky jediné co mohu poradit i Vám aby kopule byla DVA ROKY plně funkční

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (4)
    • Ne
    • Lucie Šourková

      4. listopadu 2012 - Lucie Šourková

      Dobrý den, odpovědi na mou otázku jsem si všimla bohužel až nyní ... takže ani napodruhé Vám reklamaci neuznali?? Také se mi to vůbec nelíbí, záruční doba je prostě dva roky a pokud výrobek nevydrží ani záruku, není co řešit. Já jsem poslala kopuli znovu na reklamaci s tím, že s vyjádřením zásadně nesouhlasím, látka že je nekvalitní a přidala jsem negativní recenze zde z Heureky. S tou obchodní inspekcí to určitě není špatný nápad!!! No, a hle, do týdne mi přišla nová kopule s tím, že tentokrát reklamaci uznali z důvodu vadného materiálu ... dobře, dosáhla jsem svého, ale! takhle to přece nejde řešit, oni první reklamaci neuznají (a co jsem tak koukala do recenzí, nejsme zdaleka jediní!!!), a podle mého 90% lidí to už nechá být a s tím oni počítají. Bohužel, je to smutné. Taková velká firma ... doporučuji znova napsat paní Janečkové, případně pohrozit tou obchodní inspekcí. Ať vám to dobře dopadne! L.Š.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.